هوشمند تجهیز پارتاک

ریسه ال ای دی پیشنهادی برای رنگ آمیزی منزل

ریسه ال ای دی پیشنهادی برای رنگ آمیزی منزل

زمان خواندن ۳ دقیقه

ریسه ال ای دی پیشنهادی برای رنگ آمیزی منزل

 

همه ما تا اسم ال ای دی به ‡ زبان می آید ذهنمان به سمت لامپ های ال ای دی راهی می شود و کاربرد روشنایی منزل به حساب می آید.

حال می خواهیم تصورات شما را کمی دگرگون کنیم!

در گام اول سعی به معرفی یک محصول شگفت انگیز می نماییم! محصولی خیلی زیبا و جذاب در عین حال خیلی ساده و قابل دسترس.

اگر در بازار کمی جست و جو کنیم، ریسه های رنگی ال ای دی در ویترین  مغازه های الکترونیکی یافت می شود ولی این ریسه یا نوار های ال ای دی خام هستند و شما با استفاده از یک پردازنده می توانید آن ه ا روشن و به رنگ های مورد علاقه ی خود تغییر دهید.

برخی شرکت ها پردازنده هایی طراحی کرده اند که این اکشن را برای شما انجام می دهد ولی ما برای جذابیت بیشتر به این محصول شاخ و برگ بیشتری داده ایم.

سعی می کنیم با یک مثال ساده بیشتر توضیح دهیم:

اکثر پردازنده های موجود با استفاده از یک نرم افزار ساده رنگ ریسه را تغییر داده به حالتی که کاربر از یک پالت رنگی انتخاب می کند و یا خیلی به حالت پیشرفته تر رجوع کنند با استفاده از یک زمانبندی می توان یک طی Œف رنگی ایجاد کرد.

 

خوب اگر کمی تامل کنیم، متوجه می شویم طرحی زیباست ولی به اندازه کافی کارامد نیست و می توان زیباتر عمل کرد.

با استفاده از پردازنده هایی که شرکت هوشمند تجیهز پارتاک ( پسمارت ) طراحی نموده است، دستگاه می تواند یک ورودی صدا داشته باشد و بر اساس Beat  هایی که تشخیص می دهد رنگ را تغییر دهد.

فرض کنیم در حال تماشای یک فیلم سینمایی هستیم، در لحظاتی که فیلم رو به حالت های رومانیتک و عاشقانه می رود رن گ ال ای دی ها طیف رنگی لطیف به خود گرفته و محیطی آرام برای مخاطب به ارمغان می آورد. حال به سکانس هایی اکشن و تعقیب و گریز می رویم و طیف رنگی رو به رنگ های گرم مثل قرمز تغییر می کند و به شما حالتی هیجانی انتقال می دهد.

 

یا فرض کنید در حال گوش دادن موسیقی هستید، رنگ ها متناسب با تن موسیقی تغییر کرده و به شما حس حضور در یک stage ( استیج ) می دهد.

البته توجه داشته باشید حالت هایی که سایر شرکت ها در اختیار مشتریان قرار می دهند را محصول شرکت پسمارت هم داراست.

مثل نور مخفی در یک گلخانه!

یا نور مخفی در آشپزخانه!

 

ممنون که برای مطالعه مقاله وقت گذاشتید.

با تشکر شرکت هوشمند تجهیز پارتاک - پسمارت

لینک مطلب : http://pasmart.ir/blog/11-%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%87%20%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%DB%8C%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D9%86%DA%AF%20%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84 کپی

درباره ما   

شرکت هوشمند تجهیز پارتاک با توجه به پیشرفت تکنولوژی در راستای تحقق اهداف سازمانی خود در ایجاد شهر و خانه ای هوشمند قدم نهاد. هم اکنون مفتخریم که چندین محصول دانش بنیان در این راستا تولید نموده و روانه بازار کرده ایم. افتخار ما ، کیفیت و کارایی محصولاتمان نزد مشتریان است و خشنودیم که شما مشتریان ما را در این امر بزرگ یاری نموده اید.

برخی از سرویس های ما

شبکه های اجتماعی

مجوزها