هوشمند تجهیز پارتاک

درب باز کن هوشمند

درب باز کن هوشمند

زمان خواندن ۲ دقیقه

با پیشرفت و تحول در علم و تکنولوژی نیاز های انسان ها متفاوت گردیده است.

دستگاه های ج دید اختراع گردیده اند و نوع زندگی ما را تغییر داده است.

به عنوان مثال می توان به محصولی کوچک اما کارآمد اشاره نمود:

برای باز شدن موضوع یک سناریو را با هم مرور کنیم.

در نظر بگیرید کلید درب ورودی منزل خود را همراه ندارید و کسی هم داخل منزل نیست که درب را برای شما باز کند.

ولی شما همیشه یک گوشی هوشمند همراه دارید.

حال در نظر بگیرید که چگونه فقط با یک گوشی هوشمند می توانید وارد منزل خود شوید.

شرکت هوشمند تجهیز پارتاک ( پسمارت ) دستگاهی برای رفاه حال شما طر احی نموده است که با توجه به امنیت می توانید با گوشی هوشمند خود درب منزل را باز کنید.

 

اگر یک سناریو دیگر در نظر بگیریم که فرض کنید یکی از اقوام شما مثل پدر درب منزل شما را می زند ولی شما در منزل حضور ندارید. ولی پدر باید به داخل برود حال باید چه کنیم با این وجود که پدر کلید ندارد.

باز هم شرکت پسمارت با استفاده از محصول خود به صورت آنلاین این گزارش را ارسال نموده که هم اکنون پدر شما پشت درب منزل منتظر ایستاده و شما می توانید اجازه ورود به ایشان بدهید.

 

با بازخورد ه ای موثر شما دوستان که بیان نموده اید که منزل ما دو طبقه مجزاء است و یک آپشنی برای ما تعبیه کنید که هر دو طبقه به صورت مجزاء مدیریت گردد با این وجود این سیستم توانایی مدیریت هشت طبقه را دارد که هر طبقه به صورت مجزاء برنامه ریزی می گردد.

شرکت هوشمند تجهیز پارتاک ( پسمارت ) نیاز های شما را با بروزترین متد های روز دنیا پاسخ گو می باشد.

لینک مطلب : http://pasmart.ir/blog/5-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D9%86%20%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF کپی

درباره ما   

شرکت هوشمند تجهیز پارتاک با توجه به پیشرفت تکنولوژی در راستای تحقق اهداف سازمانی خود در ایجاد شهر و خانه ای هوشمند قدم نهاد. هم اکنون مفتخریم که چندین محصول دانش بنیان در این راستا تولید نموده و روانه بازار کرده ایم. افتخار ما ، کیفیت و کارایی محصولاتمان نزد مشتریان است و خشنودیم که شما مشتریان ما را در این امر بزرگ یاری نموده اید.

برخی از سرویس های ما

شبکه های اجتماعی

مجوزها