هوشمند تجهیز پارتاک

درب باز کن با RFID

درب باز کن با RFID

زمان خواندن ۱ دقیقه

امروزه شاهد رو به رشد تعداد شرکت ها و مجتمع های آپارتمانی هستیم.

با توجه به این رشد شرکت ها نیازمند محصولی هستند که بدون دادن کلید شرکت به کارکنان خود، بتوانند وارد شرکت شوند.

برای بسیاری این قابلیت اهمیت دارد که چه کسی اولین نفری بوده است که به شرکت ورود کرده و سایرین در چه زمانی وارد شرکت شده اند.

یا در یک مجتمع آپارتمانی مسئله ای را در نظر بگیرید برای ورود به واحد خود دوست داشته باشید دربتان با کارت RFID یا به صورت وارد کردن رمز عبور باز گردد.

موضعی این موضوع حساس می شود که برای نظافت خان †ه از مستخدم یا برای فرزندتان پرستار استخدام نموده و نمی خواهید به فرد مورد نظر کلید منزل را تحویل دهید.

تحویل دادن کلید امری است که امنیت منزل شما را در آینده به مخاطره می اندازد و برای حل مشکل باید هزینه زیادی پرداخت کنید به عنوان مثال باید کلید ها عوض شود و یا فرایند مانیتورینگ که فرد مورد نظر چه زمانی وارد منزل شده است، قابل انجام نیست.

به راحتی با استفاده از دستگاه درب باز کن با RFID شرکت هوشمند تجهیز پارتاک ( پسمارت ) می توانید این قبل مشکلات را حل نمایید.

شرکت ها با تعریف کارت RFID برای هر یک از کارکن †ان و تهیه دستگاه می توانند لذت ورود هوشمند را به کارکنان خود هدیه دهند.

لینک مطلب : http://pasmart.ir/blog/6-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20RFID کپی

درباره ما   

شرکت هوشمند تجهیز پارتاک با توجه به پیشرفت تکنولوژی در راستای تحقق اهداف سازمانی خود در ایجاد شهر و خانه ای هوشمند قدم نهاد. هم اکنون مفتخریم که چندین محصول دانش بنیان در این راستا تولید نموده و روانه بازار کرده ایم. افتخار ما ، کیفیت و کارایی محصولاتمان نزد مشتریان است و خشنودیم که شما مشتریان ما را در این امر بزرگ یاری نموده اید.

برخی از سرویس های ما

شبکه های اجتماعی

مجوزها